Cultura, Vídeos

Les estrenes de cinema, amb Toni Vall

El crític de cinema Toni Vall ens porta, com cada divendres, les estrenes de cinema destacades del cap de setmana.

Els jocs de la fam

És l’adaptació del famós best-seller de Suzanne Collins que és una trilogia per a adolescents. Té un ritme molt trepidant i alhora una mirada futurista envers la societat: uns districtes es rebel·len contra el sistema i el poder els controla però els obliga cada any a cedir un noi i una noia per participar en Els jocs de la fam, un joc de supervivència en què només pot quedar-ne un, de viu.


La pesca del salmón en Yemen

Un científic de Londres especialitzat en pesca rep la visita d’un xeic que li proposa importar la pesca del salmó al Iemen. Al principi s’hi nega però acaba acceptant. Ewan McGregor i Emily Blunt són els protagonistes d’aquesta curiosa pel·lícula de Lasse Hallstrom. És una tragicomèdia una mica innocent i innòcua però bastant divertida.

Etiquetes: , ,

Comentaris

Un comentari

  1. 20/04/2012 a les 20:28h per Albert

    Toni t’ha has deixat de dir que Los juegos del hambre es un autentic plagi de l’obra japonesa Battle Royale escrita per Koushun Takami.

Comenta

*Camp obligatori
*Camp obligatori

Normes d'ús
  • Aquesta és l'opinió dels internautes, no de 8 al dia ni 8TV.
  • No s'admeten comentaris contraris a les lleis espanyoles o injuriants.
  • Reservat el dret d'esborrar qualsevol comentari que considerem fora de tema.