El periodista i escriptor Ernesto Ekaizer presenta el llibre Indecentes: ¿Por qué a la estafa le llaman crisis? Crónica de un atraco perfecto.
Ekaizer, de 62 anys, és nascut a Buenos Aires, a l’Argentina. Ha treballat a televisió i diaris i quan es va instal·lar a Espanya va formar part de l’equip fundador del diari Cinco días. Ha estat redactor cap a Madrid per a La Vanguardia i també ha treballat a d’altres diaris espanyols.
El periodista ha explicat que, segons el seu parer, “l’euro s’està desintegrant” i que no pinta bé la sortida de la crisi. Sobre Bankia, Ekaizer ha exclamat: “Bankia és una caixa de Pandora.”
Indecentes: ¿Por qué a la estafa le llaman crisis? Crónica de un atraco perfecto és un llibre que repassa la crisi econòmica i els seus orígens. En forma de crònica, parla dels principals “actors” d’aquesta crisi, els autors intel·lectuals, econòmics i polítics. En el llibre desmunta el que molts polítics i economistes expliquen, que la crisi no es podia preveure.
7/06/2012 a les 20:27h per carmen
Agradezco que se escriban libros sobre lo que esta pasando, estamos habidos de informacion. Tenemos que seguir insistiendo hasta que los culpables pagen por ello
7/06/2012 a les 22:25h per Marta
El problema afegit en aquest país és que mai s’exigeixen responsabilitats, ni tan sols s’investiguen els fets, ni es demanen explicacions. A banda de la crisi global si afegeix la crisi democràtica.Seria bo pel nostre país que s’iniciés un procediment judicial seriós, estrictament jurídic, per esbrinar els fets i, si és el cas, exigir responsabilitats penals. No hi ha dret.
8/06/2012 a les 11:28h per Marina Oliver
Me encanta la sencillez de este hombre al explicar las cosas… Falta saber según el, que podemos hacer??