Societat, Vídeos

Brutal agressió d’un encaputxat a un treballador de l’estació de Sants

Pels volts de les 12 del migdia d’aquesta jornada de vaga, el periodista de 8 al dia Ernest Cauhé ha estat testimoni d’una brutal agressió a l’estació de Sants. Un jove encaputxat ha colpejat amb contundència un treballador que protegia una botiga. A més, centenars de manifestants han provocat diverses destrosses a les instal·lacions de l’estació, on en aquells moments no hi havia vigilància policial.

Comentaris

57 Comentaris

  1. 29/03/2012 a les 19:38h per XMS

    Home, té a veure amb la vaga per què està clar que l’utilitzen com a cohartada per a cometre delictes.

  2. 29/03/2012 a les 20:51h per teresa sigüenza casas

    No al burka i nooo als encaputxats Tots els vandals de les agresions d´els ultims dies van encaputxats imitan bandas llatines, prou de descerebrats!

  3. 29/03/2012 a les 20:56h per xavi

    qui hi ha darrere dels violents?
    a qui beneficia aquests actes?

  4. 29/03/2012 a les 20:59h per Pere Pagès

    La imatge de Catalunya, a l’exterior, que estem donant per aquests indocumentat és patètica, i més propera a paisos sense cultura, d’altres temps i enderrerits, que no la que els politics volen donar, per desgràcia és la real, la autèntica, som així, Catalunya és així!

  5. 29/03/2012 a les 21:03h per teresa sigüenza casas

    Penso que alguns dels comentaristes no s´enteran de res,quina pena! no és perque no ho explique-ho bé que si que ho feu,perque deu ser?

  6. 29/03/2012 a les 21:18h per Marc

    No té fonament?? home, la cleca que li dóna és ben clara eh. La pregunta és: On està la policia a la principal estació de trens de Catalunya? Com és possible? Si és per falta de coordinació aquí s’han de demanar responsabilitats, perquè és inverosímil.

  7. 29/03/2012 a les 21:32h per Jordi P

    això es una vergonya. son uns cobards

  8. 29/03/2012 a les 21:35h per Morganxyz

    Quan la política deixar de existir comença la dictadura o una guerra civil. Aquests casos son tristos i vergonyosos peró no és res més que la conseqüència lògica de la deseperació i la ràbia. Però no son més violents els que la provocan?

  9. 29/03/2012 a les 21:39h per Morganxyz

    Es clar que sí Victor, donem-li al Senyor Puig el tricorni i un bigoti i que comenci el genocidi, pels vells temps veritat?

  10. 29/03/2012 a les 21:46h per Dani.

    Si estem així és per culpa d’informatius com aquest també. Informeu de perquè la gent ha sortit al carrer i no us quedeu només en aquesta agressió (que lamento), que és anecdòtica. Expliqueu perquè a Finlàndia s’han pogut permetre una reforma que protegeix al treballador, per exemple.

    I per cert, usar el terme anarquista com a despectiu és lamentable.

  11. 29/03/2012 a les 22:01h per Perito

    Edu…si tens la solucio monta un partit politic, dona oro postes, solucions reals i jo et votare, pero queixarse sense solucions es patetic. Som una colla de ilusos, vols revolucio? Ves a Cuba i parla amb el poble!! Amb la gent, ves a Venezuela i parla amb ells,…pro Chávez aquells que viuen del cuento.

  12. 29/03/2012 a les 22:12h per Summer in Berlin

    Sí que hi havia polícia!!! Parlem des del coneixement si us plau!!! Prou d’agredir verbalment als mossos en dies que no té preu la feina que fan per nosaltres! Siguem conscients de l’important tasca que fa la polícia de Catalunya!!!

  13. 29/03/2012 a les 22:38h per Perito

    Lo que faltaba, que una minoria mande sobre la mayoria…eso solo pasa en las ciudades corruptas bajo el poder de la mafia!!! Estoy de acuerdo que expresen las ideas, que tomen las decisiones de huelga o no…pero que no toquen los huevos a los demas. Toni….si tanto te quejas, monta una empresa, arriesga tu dinero, el dinero de los tuyos, y da trabajo ….y que tus trabajadores monten un sindicato que tu pagas y que te jodan la empresa vaaaaaaaaaaa soy un simple trabajador y a veces pienso que el jefe deberia chapar el garito y mandarnos a todos a la calle. Mas currar, mas sacrificio y menos quejarse.

  14. 29/03/2012 a les 22:51h per Sergio Castillo

    A mi no me gusta la VIOLENCIA ni nada que NO tenga que ver con la PAZ. Pero por DESGRACIA si no existiera este tipo de PROBLEMAS a los que nos conformamos con LO IRRACIONAL solo nos faltaría que TRABAJARAMOS GRATIS. O que murieramos en manos de nuestro propio ASESINO. Saludos. Y pido perdón si en algo o alguien haya ofendido. Pero a veces es necesaria la mano dura para VER que realmente EXISTE UN PROBLEMA.

  15. 29/03/2012 a les 22:53h per Paula

    Com puc trobar el vídeo que heu penjat al final del programa!?

  16. 29/03/2012 a les 23:02h per Jordi

    Joan potser tu disfrutaries més mirant les notícies a la Sexta que és el canal del PSOE i els sindicats.

  17. 29/03/2012 a les 23:15h per surf

    Jo crec que l’encaputxat es el Zapatero…

  18. 29/03/2012 a les 23:18h per Carolina

    Algú em pot explicar de que serveix trencar tot el mobiliari si després ho paguem entra tots , Sento vergonya aliena

  19. 29/03/2012 a les 23:25h per Laura

    Edu per a tu una persona que defensa el seu negoci i lloc de treball perque és el que li dona de mejar a la seva familia es un pallús?? que hi anirás a pagar tu tot el que s’han endut del stand de perfumeria y maquillatge? el fet de fer vaga es un dret no una obligació! I hi ha molta gent que no li han quedat mes nassos que anar a treballar perque s’hi jugaven la feina. No es just, però tant i com están les coses, tu et jugaries la feina per anar a fer la vaga??? que et fotessin al carrer per no anar avui a treballar?? hauries de pensart-ho una mica abans de dir aquestes coses… em fa moltíssima rabia llegir comentaris com el teu, y t’ho diu una persona que porta més d’un any a l’atur i no cobrar ni un cèntim al final de mes…

  20. 29/03/2012 a les 23:30h per pepitodelmonegall

  21. 29/03/2012 a les 23:35h per Ramiro Ramos

    Josep Cuní mereix ser president de la generalitat de catalunya.

  22. 29/03/2012 a les 23:56h per susana

    Que vergüenza de país, da asco!
    Todos esos desgraciados que van tapados tendrían que quemarlos en la hoguera, como antiguamente a la brujas!

  23. 30/03/2012 a les 0:27h per Roberto

    tant una opinió com una altre s’han de respectar.
    qui vulgui fer vaga està en tot el seu dret i qui no la vol fer també.
    Diguesl’hi a un home de 45 anys que portaba 2 anys a l’atur quqe fa 2 mesos que te feina, la dona a l’atur 2 fills i una hipoteca que mantenir, que vagi a la vaga i pugui arriscarse a perdre la feina de nou. doncs, desgraciadament aquest és la situació que tenen centenar de milers de families avui día. No és tan fàcil tot com ho pinten, ni per una banda ni per l’altre.
    S’han de respectar totes les posicions.

  24. 30/03/2012 a les 0:28h per Xavier Carracedo

    És un greu problema a Barcelona: hi ha 200 o 300 individus, molts d’ells estrangers, infiltrats en el moviment okupa, llibertari i fins i tot d’extrema dreta, que utilitzen qualsevol excusa per donar sortida a la seva violència desenfrenada i de manera covarda (amb la cara tapada). Excuses: vagues, partits del Barça, manifestacions independentistes, etc. Per la ineficàcia de la Policia Catalana i de la Justícia fan el que volen, sense ser detinguts ni expulsats, si cal. Els fan el joc a la dreta, son la seva excusa perfecta per a desprestigiar el moviment obrer català. I també donen una lamentable imatge de Barcelona, Catalunya i Espanya a l’estranger. Què sortirà demà a tota la premsa europea ? les destrosses d’aquests covards i desgraciats, com si això fos Grècia.

  25. 30/03/2012 a les 0:33h per sergi

    els antisistema també es posen cremetes.

  26. 30/03/2012 a les 0:52h per Pilar

    Estamos en un pais libre o esto es un pais bananero?
    Todo ciudadano tiene DERECHO a elegir ir a la huelga o ir a trabajar, a ver si os leeís la constitución. Los que aprovechan la huelga para propagar violencia y romper bienes publicos, que luego tenemos que pagar entre todos, y los piquetes que alientan estos confrontamientos, son los que impiden que este pais pueda mejorar su mala situación laboral. El govierno anterior ya tubo su oportunidad, decepcionando a millones de votantes que iban incrementando las listas del paro. Ahora tenemos que confiar que este nuevo govierno, nos guste o no, nos pueda sacar de la crisis. Como puede ser que ingenieros, arquitectos, economistas, abogados… confien en esta reforma laboral y los que no entienden “ni papa” de lo que sigmifica realmente, vayan en contra… No sera que ya se encargan los sindicalistas de manipularles.

    .Y viva la DEMOCRACIA pese a quien le pese.

  27. 30/03/2012 a les 1:02h per Joaquim

    Vergonyós aqueix encaputxat, però voldrio recordar que els antidisturbis també van encaputxats i sense identificar, malgrat que la llei els obliga al contrari. Jo, que defenso que Catalunya per ser un país normal ha de tenir també una televisió privada, m’avergonyeixo veient com preteneu associar una vaga que majoritàriament ha estat pacífica amb actituts vergonyants com la d’aqueix eixalebrat (que s’han de donar a conèixer però contextualitzant-les). Però clar, en això consisteix la pocràcia, en utilitzar la por per controlar la consciència de les persones.

  28. 30/03/2012 a les 1:28h per Joaquim

    Per cert:

    - Per què no informeu (també) de l’empresari que ha nafrat amb un ganivet a una dona que feia vaga?

    - Per què no informeu (també) del noi navarrés que està amb un vessament cerebral mig en coma pel pilotàs que ha rebut de la policia quan ja era a terra?

    - Per què no informeu (també) del noi de Barcelona que podria perdre un ull per una altra pilota de goma?

  29. 30/03/2012 a les 1:29h per Joaquim

    Rubens, tota la violència és condemnable: la que ha comès el desgraciat de la notícia de Sant i la que comet la policia quan se sobrepassa de les seves funcions.

  30. 30/03/2012 a les 1:30h per Joaquim

    Demano als responsables del web de 8tv que retirin el comentari del senyor Andoli “Aqui fotia jo una dictadura i vories lo rapid que s’acabava la tonteria de tant encaputxat i tanta merda…”

  31. 30/03/2012 a les 1:34h per Pilar Huertas Pasquier

    “Pejhon”… TV3 ???. Opines amb molta mala llet i resulta que no saps ni quina tele estàs mirant, tio !!!. Ah! i no es diu ahorrant, home, es diu ESTALVIANT !!.

  32. 30/03/2012 a les 1:38h per Joaquim

    L’empresari (aclaro per avançat que, de la mateixa manera que la majoria dels manifestants de la vaga no són violents, tampoc la majoria d’empresaris no ho són tampoc) que ha apunyalat una manifestant: http://twitpic.com/92pol0 (això també és notícia).

  33. 30/03/2012 a les 1:44h per Joaquim

  34. 30/03/2012 a les 1:51h per laia

    crec q la gent que comet aquests actes son gent que no te res a veure ni te principis morals ni idiologies ni res, son una colla de fachas que lunik ke fan es embrutar a catalunya i viuen del morro, es molt trist que la POLICIA no eels busqui i els tanqui ala presó. La vaga es fa si es vol, amés hi ha molta gen que no arriba a final de mes, i no tenen ni per menjar.. em de pensar una mica abans de cometre aquets actes

  35. 30/03/2012 a les 2:22h per Elena

    vinga va més informació manipulada!!! això es una vergonyaa!! vergonyaaa!! estic d’acord amb el que diu Pejhon i Joaquim. I com bé diu l’Edu això de l’argument de covards… patètic. Si de veritat passa això és perquè hi ha un problema molt greu. A més penso que si la gent no es revolta no aconseguirem res de res!! Això si, no cal fer agressions, tant per part dels mossos com per part dels revolucionaris.

  36. 30/03/2012 a les 2:26h per tabla burton

    tranquil que no pasa nada,para que las huelgas,si ESPAÑA va muy bien.Para mi las huelgas son un dia de reposo si el dia siguiente estamos igual.Hoy es ido a andorra con mi tabla y solo en las pistas.Gracia y mas huelgas.

  37. 30/03/2012 a les 6:25h per Nuri

    Siempre tienen q estar estos personajes divirtiéndose mientras los demás reindivicamos nuestros derechos? Que vergüenza

  38. 30/03/2012 a les 10:07h per ROSA

    debemos garantizar los derechos de aquellas personas que quieren hacer huelga, pero quien garantiza los derechos de aquellos que quieren trabajar???

    NOS ESTAMOS VOLVIENDO LOCOS????

    ES ESTO DEMOCRACIA

  39. 30/03/2012 a les 11:23h per Sandra

    A ver, un par de delincuentes que aprovechen una huelga para hacer esto no van a ser exculpados ni apoyados por las gentes de bien. y NO tienen nada que ver con la Huelga General. Otra cosa es que a algunos medios les interese manipular y colgar etiquetas por algunos vándalos.
    Ni más ni menos.

  40. 30/03/2012 a les 11:38h per david

    Aquesta canço ja cansa,Aquets antisistema surten a totes les manifestacions,celebracions,i la policia o sap,sera pq interesa q estiguin i no es parli d’altres coses,fa pudor,i en resposta a la pilar li dire q fins un nen sap q si no hi ha consum s’en va tot a norris,no fa falta ser economista per sapiguer-ho….

  41. 30/03/2012 a les 11:45h per Anonimato total

    El mismo miedo que los manifestantes sienten por los “gossos”!
    La mejor manera de hacer las cosas es ponerse vaselina? O que hagan huelga por ti y luchen por tus derechos ?
    Hay que empezar a ponernos las pilas, lo que se avecina cada vez es peor…. y lo mas indignante la ignorancia de la población….
    Me da pena saber que toda la gente que se fue a sus respectivos trabajos vea como su salario baja, como coja la baja le despidan… y luego se preguntarán porque no lucharon en su momento!

  42. 30/03/2012 a les 11:54h per manolo

    estas situaciones si la policia quisiera se podrian evitar, a estos individuos a la mayoria estan fichados,si unos dias antes de convocarse esta manifestacion,se les detubieran i pasaran unos dias en calabozos, se evitarian estos actos.
    a un asi se consideran muy machos hiendo 200 personas contra unos pocos que estan en su puesto de trabajo.les pegan i les roban,¿quien es mas cabron?el que esta en su puesto de trabajo o el que es un bandalo?
    sres agentes de la autoridad tomen cartas a la sunto, pero en serio.
    por otro lado quisiera decir que en particular, si a mi me biene un noño de papa que son la mayoria de estos individuos,lo tienen muy mal con migo yo no me dejo tocar al primero que se acerca cahe al suelo fulminado o el o yo.

  43. 30/03/2012 a les 12:51h per Stop-Perroflautes

    Espero que la gente de Barcelona se movilice contra esta gentuza, que no tiene nada que ver con la lucha obrera ni con la lucha de los derechos de los trabajadores. Estos son unos vividores que no pegan pie con bola y se aprovechan de episodios como estos para sacar provecho. Como los catalanes, sociedad madura donde las haya, no nos movilicemos y les demos caña. Vamos a terminar como en el Pais Vasco a finales de los 90 con la Kaleborroka. Espero que utilicemos basicamente las redes sociales para acabar con esta lacra. STOP- Borrokizacion de BCN.

  44. 30/03/2012 a les 12:52h per Stop-Perroflautes_

    STOP- Borrokizacion de BCN.

  45. 30/03/2012 a les 13:04h per Edu

    Clar que els piquets que anaven amenaçant a bars, restaurants… que tanquesin o potser els pasaria alguna cosa o jo mateix no en deixavem passar encara k vaig justificar que era serveis mínims hospitalaris. Molts del vosaltres que heu escrit aquí que parleu de democracia i dret a vaga sou facistes perque la realitat es aquesta s’amenaça al pobre que te un petit negoci, tanques o entrem y et destrossem el negoci y no em val que son una minoría. Ningu ha comentat res d’anar a casa del senyor Montilla y Sr. Carod a manifestarse. Hipocrites

  46. 30/03/2012 a les 13:08h per Edissa

    Per molts problemes greus que hi hagi (que estic d’acord que els hi ha) no crec que sigui MOTIU que justifiqui aquests actes, de fet no crec que la violència sigui justificable MAI i sota cap situació. I perdoneu però tots aquells que dieu que d’aquesta forma és la única que fan cas, ho dubto bastant. Només serveix per tapar allò que es reivindica realment i que tothom es quedi amb aquests actes vandalics i no culpeu als informatius ni als periodistes ja que fan la seva feina. A qui heu de culpar és als personatges que fan això els dies de vaga, a les manifestacions, etc.

  47. 30/03/2012 a les 13:24h per Edu

    Es que muchos de los que escriben aquí deben ser los padres de estos violentos porque tienen el mismo pensamiento radical e injustificable

  48. 30/03/2012 a les 14:46h per Jaume

    Denuncias en…http://Rateros.com

  49. 30/03/2012 a les 15:43h per Pilar

    Tener un trabajo honrrado … Sea en Mac Donnals, Burger King, Telepizza… dignifica a una persona. Lo importante es poder trabajar, a un que a unos les parezca mal. Unos cuantos ” NI-NI” no hacen la mayoria… y los de aqui somos trabajadores por naturaleza.
    Por un FUTURO en positivo.

  50. 30/03/2012 a les 16:49h per Frank

    vergonzoso recurrir a esto… aunque si alguna vez hay algún beneficio para el pueblo por hacer estas ”huelgas” de un día que no sirven de mucho, todos los que no han hecho huelga no deberían tener estos beneficios y ser perros sumisos de este triste país y esta triste comunidad autónoma.

  51. 30/03/2012 a les 17:09h per Algo sabre

    ningun partido esta creando la desparicion de la clase media, simplemente es causa del sistema sobrexplotado en el que vivimos. Si se puede cambiar el sistema para que cree mas igualdad o intentar emular una utopia sin embargo ningun otro modelo creara tanto bienestar social como el del presente. Preparaos para lo que viene porque las cosas estan muy mal. Todos nos quejamos cuando viene la crisis pero anda que no gozamos cuando estamos en tiempos de bonanza. Cobardes antisistema de mierda que aunque la gente diga que no a hostias se les ensenyaria bien. cobardes de mierda os mereceis guantanamo.

  52. 30/03/2012 a les 18:00h per Maria

    Son la vergonya del nostre país. Ahir a la nit em vaig trobar atrapada enmig de tot de contenidors cremant. sincerament no ho entenc tanta democràcia que defensen i que jo tinc dret a decidir si vull o no vull fer vaga. Ara aquest cop espero que no els portin a comisaria unes hores i els tornin a deixar fora. Que els tanquin una temporada aveure si escarmenten.

  53. 30/03/2012 a les 19:23h per Enric O. Freixes

    Si jo tingues els medis que, es de suposar ,tenen els qui han de vetllar per la nostra seguretat, estic segur de poder reconeixer i poder identificar al energumen del cop de puny. No vull excuses. Si estem en un estat de dret regit per la llei, exigeixo que es castigui com es mereix a l’autor d’aquesta vergonyant acció. No entenc la passivitat de les autoritats ni la persistència d’aquestes actuacions que ens fan enrogir de vergonya aliena.
    Eenric.

  54. 30/03/2012 a les 20:04h per Indignat desde USA

    Desde chicago, la imatge que estem donant es de un pais de pandereta! lamentable es poc, com a estudiant, no em plantejo la opcio de tornar si m’aig de trobar amb aquesta colla de pallassos i covards.

  55. 31/03/2012 a les 13:42h per Josep Maria

    Absolutament innaceptable. Gent d’aquesta mena que embruten l’imatge del nostre país i s’amaguen darrera una caputxa per fer tota mena de disbarats han de ser detinguts i lluirats a la justícia de forma immediata. Dissortadament altre cosa es que farà la justícia amb ells.

  56. 31/03/2012 a les 23:26h per A.Zulu

    Cuando ”a los dirigentes” de un país se le olvida que es la justicia, el ciudadano debe tomar cartas en el asunto.
    Y cuando se convoca huelga, si es un derecho, pero los que no hacen huelga tienen derecho a obtener los beneficios que se puedan conseguir con las huelgas como en el 88? qué pasa? antes estabamos más jodidos? que necesita el pueblo para darse cuenta de todos los millones de parados que tiene españa? que hace falta para que salgan a luchar en pos de trabajadores como ellos, cerrando las persianas y saliendo a gritar a la calle? QUE HACE FALTA?! que no hayan encapuchados? que sus propias familias se vean en la miseria? EGOÍSMO ES LO QUE SOBRA Y COMPROMISO SOCIAL ES LO QUE FALTA. Porque sabed, que a mi no me gusta llevarme porrazos, pero me los llevo, y me los llevaría 1000 veces más para que tener un trabajo más digno y que la demás gente pueda tenerlo, y si tenemos que ir al parlamento a echar a gente porque no hacen bien el trabajo que les hemos dado, pues vayamos allí como en Islandia. Pero da igual, siempre tendrán una excusa para no salir a la calle, o bien por miedo, o desmotivación por el hecho de no creer poder cambiar las cosas… sabed que esto sólo es el ápice, ninguna revolución se ha hecho con banderitas ni bailando, esta no va a ser distinta. Por que si no salimos a manifestarnos que nos queda? mandar una carta a ayuntamiento de turno con nuestras quejas.. jajajaja
    Estoy contigo Edu.

  57. 24/05/2012 a les 23:20h per enric

    A estos marginales de la sociedad, que se creen muy valientes cuando van en grupo, los he visto llorar como cobardes cuando los coges solos, más de uno se ha llevado una buena dosis de su medicina en dos golpes

Comenta

*Camp obligatori
*Camp obligatori

Normes d'ús
  • Aquesta és l'opinió dels internautes, no de 8 al dia ni 8TV.
  • No s'admeten comentaris contraris a les lleis espanyoles o injuriants.
  • Reservat el dret d'esborrar qualsevol comentari que considerem fora de tema.

Comenta via Facebook