Opinió

Cuní reflexiona sobre l’aposta “sensata” de la UE pel corredor Mediterrani

La UE aposta pel corredor del Mediterrani en contra d’altres infraestructures que sembla que avalava el govern espanyol. Josep Cuní reflexiona sobre aquesta decisió i sobre la viabilitat d’una infraestructura el cost de la qual acabaria assumint el govern espanyol en un 90%, en un context de plena crisi econòmica.

En parlarem avui a 8 al dia amb un dels economistes que més ha estudiat aquesta infraestructura, el catedràtic d’Economia de la UB Germà Bel.

Comentaris

2 Comentaris

  1. 19/10/2011 a les 12:58h per Antonio Garcia Leal

    Yo considero que es una apuesta de futuro, que aportara beneficios a España, el problema que le veo es que requiere 90% de financiación publica y las arcas no están para grandes dispendios, hubiese sido una magnifica forma de gastar los ingresos de la bonanza económica y menos si estos se han de hacer en Cataluña, de todos modos me alegro que se haya priorizado el proyecto por parte de la UE.

  2. 19/10/2011 a les 13:41h per Ramon

    Hi ha dinàmiques en aquest pais que no desapareixen, una de elles és el cafè per a tothom. La decisió d’avui de la Unió Europea (d’acord amb la proposta del ministre de Foment) n’és un exemple. És un nou nyap ferroviari que tota la classe política aplaudeix. Decepcionat perquè esperava que la UE apostès només per l’eix mediterrani, que concentra el 39% de les exportacions espanyoles.Ara toca esperar que el futur govern espanyol construeixi primer l’eix mediterrani abans que els altres corredors peninsulars.

Comenta

*Camp obligatori
*Camp obligatori

Normes d'ús
  • Aquesta és l'opinió dels internautes, no de 8 al dia ni 8TV.
  • No s'admeten comentaris contraris a les lleis espanyoles o injuriants.
  • Reservat el dret d'esborrar qualsevol comentari que considerem fora de tema.